Something Nice

Something Nice

sâmbătă, 7 iulie 2007

un vampir cu plete ca abanosul

Intr-un sfarsit totul se termina, fusese asa de bine, mai vroiam, il vroiam doar pentru mine, sa fie doar al meu sa ii simt goliciunea profana langa cea a corpului meu, il iubesc!!!!!
Devenise un drog , un drog mult mai puternic decat orice alt drog...Deja incepusem sa ma transform hainele se topeau pe mine ...deveneam mai puternic dar simteam cum sufletul imi moare cum spiritul ma paraseste si mi se daruieste viata eterna si profana alaturi de EL ...EL ce frumos este cat il iubesc...Se uita la mine de parca si el ma dorea si el ma vroia doar pentru sine si imi cerea sa ma transform mai repde sa imi pun o capa neagra si lunga pe mine sa mergem din opera in care aveam atatea amintiri sa le uit si sa ma gandesc doar la EL doar la NOI ... dupa ce mi se lungesc caninii el spune simplist:
-Gata!Ai terminat, acesta e noul tu.
ii raspund:
-Noul eu? ce nu as da sa ma pot vedea in splendoarea mea si sa vad cat de nou sunt.
-Rabdare, dragul meu o sa te vezi. Si ma saruta din nou de data asta nu avea respiratia atat de viciata sau poate chiar ma schimbasem intr'atat
-Hai sa mergem acasa,i'am spus,vreau sa vad noua casa.
- Bine haide urmeaza'ma ,fa exact ce fac eu,si cu doua pocnituri din degete disparu in noaptea cea friguroasa si misterioasa , poate prea misterioasa.Am facut si eu ca si el si am disparut. Intr-o clipita am ajuns intr-un loc mult mai cald mai putin misterios. Ce frumos era acolo... imi place imi spun in sinea mea ... e un loc minunat

Un comentariu:

Anonim spunea...

devine din ce in ce mai buna mah....
dar inca mai ai nevoie de ceva mai multa descriere...
imi place,insa,mult...tine=o tot asa...